Uplatnite sa v eD' system a rozvíjajte svoje zručnosti na oddeleniach ako

Hlavnou úlohou obchodného oddelenia v našej spoločnosti je predávať tovar našim i novým zákazníkom. Doteraz spoločnosť eD´system Slovakia s.r.o. pomenovala niekoľko tisíc zákazníkov, ktorých podľa rôznych kritérií (charakter zákazníka, potenciál zákazníka, veľkosť obratu) rozdeľujeme do niekoľkých skupín, ktorým sa špecificky venujú tri obchodné oddelenia – oddelenie pre malých a stredných zákazníkoch, retail&etial&export oddelenie a VAD oddelenie. V každom z týchto oddelení pracujú rôzne typy obchodných manažérov, nakoľko každá spomenutá skupina zákazníkov vyžaduje špecifickú starostlivosť a iný prístup.

Nákupné oddelenie v našej spoločnosti nakupuje tovar od výrobcov, resp. vendorov a snaží sa ho umiestniť na trhu za účelom čo najvyššej marže a najnižších nákladov. Zamestnancov pracujúcich na tomto oddelení nazývame produktoví manažéri, pretože sú špecialisti na daný produkt, ktorému sa venujú. O produkte, ktorý zastrešujú vedia všetko, ovládajú jeho technické parametre, poznajú jeho pridanú hodnotu a vedia ho čo najlepšie predať. Hlavnou úlohou nákupného oddelenia a teda produktových manažérov je zastrešiť celý životný cyklus produktu, od jeho nákupu až po predaj nášmu zákazníkovi, pričom musia udržiavať v kondícií aj vedľajšie parametre tohto procesu – obrátku skladu, hodnotu marže a i.

Hlavnou úlohou marketingového oddelenia našej spoločnosti je podporovať predaj našich produktov. Marketingoví špecialisti vymýšľajú rôzne marketingové kampane ktorých účelom je samotný produkt zatraktívniť a pomôcť tak obchodným manažérom daný produkt predať. Marketingoví špecialisti spoločnosti eD´system Slovakia s.r.o. okrem intenzívnej podpory predaja zastrešujú aj eventové portfólio našej spoločnosti, každý rok pripravujú najväčšiu IT konferenciu medzi IT distribútormi – eD´forum, na ktorom naša spoločnosť spolu s vendormi predstavuje nové IT produkty a trendy v spoločnosti.

Ekonomické oddelenie našej spoločnosti zabezpečuje finančnú kondíciu eD´system Slovakia s.r.o., riadne a správne zaúčtovanie účtovných dokladov, správu a kontrolu nad pohľadávkami a záväzkami spoločnosti, či udržanie cash flowu. Nakoľko agenda ekonomického oddelenia je rozsiahla samotné oddelenie vo vnútri spoločnosti rozdeľujeme na účtovné oddelenie, platobné oddelenie, kreditné oddelenie a recepciu.

IT oddelenie spoločnosti zabezpečuje technologickú podporu zamestnancom spoločnosti. Etablovaním nových informačných technológií mimoriadne vplýva na pracovnú efektivitu a produktivitu zamestnancov v eD´system Slovakia s.r.o.  Okrem operatívnej podpory zamestnancom sa venuje rôznym rozvojovým projektom ako je e-commerce, rozvoj webu a e-shopu, či rozvojom informačného systému.

Logistické oddelenie našej spoločnosti zastrešuje všetky logistické reťazce dôležité pre naše obchodovanie, ktoré sa týkajú zásobovania, dopravného cyklu a dopravy tovaru našim zákazníkom a partnerom. Zároveň logistické oddelenie pod sebou zastrešuje aj reklamácie produktov a správu budovy.

HR oddelenie je vstupnou bránou do našej spoločnosti. HR oddelenie zastrešuje celú personálnu agendu, má na starosti nábor zamestnancov, ich adaptáciu v spoločnosti, odmeňovací systém, benefitný a sociálny program spoločnosti, vzdelávanie pre zamestnancov.

Kontroling patrí medzi najvýznamnejšie útvary v našej spoločnosti, nakoľko sleduje rôzne ekonomické ukazovatele a správnosť všetkých finančných tokov v spoločnosti, ktorej obrat presahuje vyše stopäťdesiat miliónov eur ročne.

Ovocie za našu prácu

0
Zamestnancov
0
Regionálne zastúpenia
0
+
Rokov na trhu
0
Značiek v distribúcií
0
Zamestnancov
0
Regionálne zastúpenia
0
+
Rokov na trhu
0
Značiek v distribúcií

SPOZNAJTE NÁS

Jeden z hlavných pilierov na ktorých eD´system Slovakia s.r.o. stavia sú jej zamestnanci. Vedenie spoločnosti si uvedomuje, že všetci zamestnanci sú zdrojom úspechu našej spoločnosti a že na každom zamestnancovi záleží. Každý jeden zamestnanec, nech je jeho postavenie, či pozícia v spoločnosti akákoľvek svojim priateľským prístupom, proaktívnym prístupom a pracovnými aktivitami posilňuje pozíciu spoločnosti na tuzemskom trhu a robí ju neustále silnejšou a úspešnejšou.

1 Sídlo

101 Zamestnancov

43 Žien

3 Pobočky

8 Stážistov

42 Zamestnancov s VŠ titulom

1 Sídlo

101 Zamestnancov

43 Žien

3 Pobočky

8 Stážistov

42 Zamestnancov s VŠ titulom

Teraz hľadáme práve teba !

Vyber si svoju pozíciu
Pošli svoje CV
Interview
Prijmi pozíciu alebo sa zaraď do našej databázy uchádzačov

Toto všetko ti chceme ponúknuť !

eD´system považuje svojich zamestnancov za hlavný pilier na ktorom stavia svoj úspech a napredovanie. Kvalitným ľudom, ktorí chcú pracovať v jednej z popredných IT distribútorských spoločností na Slovensku ponúkame príležitosť rastu a rozvoja ich odborných znalostí spolu s motivujúcim finančným ohodnotením a nefinančnými benefitmi s ohľadom na ich súkromný život.

Aktuálne voľné pracovné pozície

Grafik

Náplň práce:

  • Tvorba grafických návrhov, hlavne web-bannerov pre jednotlivé IT značky (návrh a realizácia grafiky pre značky ako HP, Lenovo, Asus, Dell ...)
  • Ideamaking, kreatívna tvorba
  • Príprava letákov, prospektov, billboardov, roll-upov a iných grafických podkladov
  • Príprava mailingových kampaní v internom systéme + pracá s Mailchimpom
  • Tvorba grafiky pre prezentáciu na sociálnych sieťach
  • Aktívna spolupráca s externými dodavateľmi
  • Práca s balíkom Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop...)
  • Administratívna podpora oddelenia

Očakávania:

    eD´system hľadá kreatívneho kolegu plného entuziazmu do svojho marketingového tímu.
  • Entuziastický a pozitívny prístup
  • Komunikatívnosť a schopnosť tímovej spolupráce
  • Chuť na sebe pracovať
  • Schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
  • Schopnosť pracovať rýchlo a efektívne
  • Znalosť Google Analytics a schopnosť rozumieť dátam o výkonoch kampaní
  • Základná znalosť - Mailchimp
  • Základná znalosť HTML&CSS veľkým plusom
  • MS office pokročilý
  • Adobe balík na pokročilej úrovni
  • Angličtina na pokročilej úrovni

Marketingový špecialista

Náplň práce:

  • Zodpovedný za marketingové aktivity vybraných značiek
  • Vytvorenie 12-mesačného (prípadne mesačného alebo kvartálneho) marketingového plánu, ktorý definuje marketingové ciele, stratégiu a prípadné meranie / ROI.
  • Plánovanie stretnutí dodávateľov a partnerov vybraných značiek
  • Ideamaking, kreatívna tvorba
  • Realizovanie marketingových aktivít v rámci dohodnutého rozpočtu
  • Koordinácia marketingových aktivít na zvýšenie podpory predaja
  • Sledovanie a vyhodnocovanie marketingových aktivít
  • Aktívna spolupráca s externými dodávateľmi
  • Spravovanie marketingového rozpočtu
  • Zabezpečenie procesov pri fakturácií
  • Manažovanie a claimovanie budgetov vybraných značiek
  • Príprava a realizácia školení
  • Administratívna podpora oddelenia

Očakávania:

  • Pracovitosť a schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
  • Samostatnosť a chuť na sebe pracovať
  • Entuziastický a pozitívny prístup
  • Komunikatívnosť a schopnosť tímovej spolupráce
  • Prax 1-3 roky v marketingu výhodou
  • MS office pokročilý
  • Angličtina na pokročilej úrovni

Grafik / administratívna podpora – stáž pre VŠ študentov

Náplň práce:

  • Tvorba grafických návrhov, hlavne web-bannerov pre jednotlivé IT značky (návrh a realizácia grafiky pre značky ako HP, Lenovo, Asus, Dell ...)
  • Ideamaking
  • Príprava letákov, prospektov, billboardov, roll-upov a iných grafických podkladov
  • Tvorba grafiky pre prezentáciu na sociálnych sieťach
  • Aktívna spolupráca s externými dodavateľmi
  • Práca s balíkom Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop...)
  • Administratívna podpora oddelenia

Očakávania:

  • Tvorba grafických návrhov, hlavne bannerov pre jednotlivé značky (návrh a realizácia grafiky pre značky ako HP, Lenovo, Asus, Dell ...)
  • Ieamaking
  • Príprava letákov, prospektov a príprava mailingových kampaní
  • Tvorba grafiky pre prezentáciu na sociálnych sieťach
  • Aktívna spolupráca s externými dodavateľmi
  • Práca s balíkom Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop...)
  • Administratívna podpora oddelenia
  • MS office pokročilý
  • Angličtina na pokročilej úrovni

Asistentka na obchodnom oddelení (export)

Náplň práce:

  • administratívna podpora celej obchodnej skupiny
  • administratívna podpora nadriadeného
  • práca s interným systémom – zakladanie kariet produktu, popis produktu v systéme, zaradenie produktu do produktového stromu, iné operácie v rámci IS
  • administratívna činnosť pre pridelených dodávateľov/partnerov
  • komunikácia s odberateľmi, zasielanie cenových ponúk, aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
  • fakturácia
  • príprava analýz a reportov (predaje, marže, obraty) pre obchodných partnerov
  • pravidelný reporting nadriadenému

Očakávania:
eD´system hľadá komunikatívneho kolegu plného entuziazmu do svojho obchodného tímu.

  • komunikatívnosť, flexibilita, ochota vzdelávať sa
  • príjemné priateľské vystupovanie
  • prozákaznícky prístup
  • prax na obchodnej pozícií výhodou
  • znalosť produktov IT segmentu výhodou
  • angličtina na pokročilej úrovni
  • obchodné / technické vzdelanie
  • MS Office na pokročilej úrovni

Zaujali sme Vás?

Pošlite nám váš CV a čoskoro sa Vám ozveme.

Voľná pracovná pozícia ťa nezaujala? Hľadáš čosi iné? Pošli nám svoje CV, zaraď sa do našej databázy uchádzačov a ak budeme otvárať pracovnú pozíciu odpovedajúcu Tvojmu profilu my sa Ti ozveme!

Sídlime v paradných nových priestoroch pri Bratislavskom Avione

Naše priestory sú nanovo omaľované a koberec je úplne nový. Okrem plne klimatizovaných priestorov si môžeme dokorán pootvárať okná, dostať do mozgu čerstvý vzduch a zabrániť aj šíreniu baktérií či iných infekcií v open space.

O našej spoločnosti

eD´system Slovakia s.r.o. zastrešuje široké portfólio produktov od viac ako 150 svetových výrobcov. Dostaň sa s nimi do úzkeho kontaktu vďaka práci v eD-čku.